УкрРус

Логопедичний набір «Тактильне лото»

У наборі 9 пар різних за фактурою мішечків. Поліпшують розвиток тактильних відчуттів, розвиток зорового сприйняття, пам’яті, дрібної моторики.

Комплектація: 18 мішечків з наповнювачем, торбинка для зберігання

Ціна: 1299₴

Замовляйте за телефоном 093-075-36-29, чи напишіть в Дірект нашого Instagram

Використання даного набору сприяє:

  • Формуванню і розвитку мовлення, розширенню словника дитини
  • Емоційному розвитку
  • Формуванню і розвитку тактильного та зорового сприйняття
  • Формуванню і розвитку пам’яті, уваги, просторових уявлень
  • Формуванню і розвитку координації рухів і дрібної моторики
  • Формуванню і розвитку пізнавального інтересу

Рекомендації до використання

Творчий педагог завжди зможе вигадати безліч варіантів з даним матеріалом. Мішечки можна кидати, носити, ловити, возити на іграшкових машинах і при цьому відпрацьовувати дані звуки, вчити скоромовки і віршики. В цьому можуть допомогти ігри 🎲

Умови та застереження

Склад: мішечки – саржа, плащівка, трикотаж, вельвет, атлас, пайетки, парча, вовна, хутро травка, хутро леопард; нитки - поліестер, наповнювач - кукурудза.

Умови зберігання: у темному сухому місці

Увага!!! Виріб містить дрібні деталі, заняття з дітьми проводити тільки під наглядом дорослих!! Бажаємо вам приємних занять.

Ігри

Щоб вивчення і закріплення звуків йшло веселіше пропонуємо кілька ігор з мішечками:

Лото
Педагог викладає кілька мішечків перед дитиною і просить її знайти такий самий. Таким чином вивчаємо всі мішечки, складаємо з них пари. Ускладнений варіант гри вибирати мішечки з торбинки із закритими очима.
Лови-кидай
Педагог стоячи або сидячи навпроти дитини кидає мішечок , він має кинути вам в руки. При цьому можна закріплювати певні звуки, слова, вчити віршики і чистомовки. Цей варіант добре підходить для гри на балансирі, коли дитина стоїть на балансирі Бельгау.
Мішень
Педагог кидає дитині мішечок, вона має зловити мішечок і кинути у кошик, коробку, корзину. відро… Дитина кидає і промовляє: Кидаю у відро, кидаю в коробку… Вчимо прийменники у, в і закріплюємо їх у фразі. Таким чином вчимо прийменники у,в ; тренуємо координацію рухів, зв'язок око-рука, просторові уявлення, вчимо право-ліво. Враховуючи вік дитини і рівень мовленнєвого розвитку гру можливо ускладнити додавши умову кидати мішечок у корзину правою чи лівою рукою.
Ланцюжок
Педагог викладає мішечки в ланцюжок перед дитиною. Пропонуємо дитині перший мішечок накрити долонькою, наступний-кулачок. Кінезіологічні вправи можуть бути іншими.
Ритм
Педагог викладає кілька мішечків. Інструкція для дитини: плесни по блискучому мішечку 1 раз, по жовтому плесни 2 рази, а зелений стисни. Таким чином дитина вчиться розуміти інструкцію і виконувати моторну програму.
Вежа
Пропонуємо дитині скласти вежу з м’яких мішечків. Дитина складає і коментує: кладу жовтий на синій, зелений на жовтий, блискучий на зелений, пухнастий на блискучий… Таким чином формуємо фразу, вчимо прикметники блискучий, пухнастий, зелений, м’який, крім цього тренуємо баланс, координацію рухів.

~ Контакти ~

Костенко Ірина Анатоліївна

запис на консультацію

тел.: 093-075-36-29

Адреса логопедичного кабінету:

м. Київ, вул. Прирічна 17Б