УкрРус

Логопедичний набір «Звуки Р-Л»
для автоматизації сонорних звуків

Набір містить 14 мішечків на яких підібрані малюнки на звуки Р-Л: БАРАБАН, ГРУША, ДРАКОН, КОМАР, КОРОВА, РИБА, ТРУБА, РОБОТ, АКУЛА, ЛАМПА, ЦИБУЛЯ, БІЛКА, ДЯТЕЛ, ЛОПАТА

Комплектація: 14 мішечків з наповнювачем, торбинка для зберігання

Ціна: 1499₴

Замовляйте за телефоном 093-075-36-29, чи напишіть в Дірект нашого Instagram

Використання даного набору сприяє:

  • Корекції звуковимови
  • Формуванню і розвитку мовлення, розширенню словника дитини
  • Емоційному розвитку
  • Формуванню і розвитку тактильного та зорового сприйняття
  • Формуванню і розвитку пам’яті, уваги, просторових уявлень
  • Формуванню і розвитку координації рухів і дрібної моторики
  • Формуванню і розвитку пізнавального інтересу

Рекомендації до використання

Творчий педагог завжди зможе вигадати безліч варіантів з даним матеріалом. Мішечки можна кидати, носити, ловити, возити на іграшкових машинах і при цьому відпрацьовувати дані звуки, вчити скоромовки і віршики. В цьому можуть допомогти ігри 🎲

Умови та застереження

Склад: мішечки - саржа та фетр, нитки - поліестер, наповнювач - квасоля.

Умови зберігання: у темному сухому місці

Увага!!! Виріб містить дрібні деталі, заняття з дітьми проводити тільки під наглядом дорослих!! Бажаємо вам приємних занять.

Ігри

Щоб вивчення і закріплення звуків йшло веселіше пропонуємо кілька ігор з мішечками:

Впіймай і називай
Логопед стоячи або сидячи навпроти дитини кидає мішечок, дитина має назвати, що зображено на малюнку і кинути вам в руки. Цей варіант добре підходить для гри на балансирі, коли дитина стоїть на балансирі Бельгау
Мішень
Логопед кидає дитині мішечок, вона має зловити мішечок, назвати малюнок і кинути у кошик, коробку, корзину правою чи лівою рукою. Таким чином тренуємо не тільки звуковимову, а й координацію рухів, зв'язок око-рука, просторові уявлення, вчимо право-ліво.
4-й зайвий
Педагог обирає з набору потрібні мішечки і розкладає їх перед дитиною. Дитина називає малюнок і має вибрати зайвий. Наприклад: риба, комар, дракон, акула… Зайве акула, тому що немає звука Р.
Ланцюжок
Викладаємо мішечки в ланцюжок і чітко називаємо малюнки на мішечках. Наприклад: робот-лампа-груша-дятел-риба-білка... Ще цікавіше буде гра, якщо дитина буде перескакувати з мішечка на мішечок будь якою маленькою іграшкою (кіндер-іграшки, лего).
Кулачок-долонька
Це більш ускладнений варіант гри «Ланцюжок». Педагог викладає ланцюжок з потрібними малюнками. Дитина маж назвати малюнок і при цьому накрити його долонькою, інший мішечок кулачком. Наприклад: дракон-акула, труба-лампа. Інструкція для дитини: дракона накрий долонькою, акулу кулачком тощо. Кінезіологічні вправи можуть бути іншими.
Художник
Педагог викладає мішечки з потрібними картинками перед дитиною. Дитині даємо в руки пензлик і вона стає «художником». Торкаючись пензликом малюнка на мішечку дитина називає колір і малюнок. Наприклад: синя акула, червона лопата, зелений дракон… Таким чином закріплюємо не тільки потрібний звук, а й узгодження іменника з прикметником.
Гармидер
Педагог розкладає мішечки по кімнаті хаотично говорить дитині, що пройшов ураган і наробив гармидер у кімнаті, а дитина має знайти всі мішечки і скласти їх у корзину. Наприклад: я шукаю трубу, я шукаю рибку…я знайшов трубу, я знайшов рибку… Відпрацьовуємо потрібний звук, а також узгодження іменника з дієсловом.
Згадай і назви
Гра по типу «меморі» тренуємо не тільки звуковимову , але й пам'ять. Викладаємо мішечки в ряд даємо дитині можливість запам’ятати малюнки. Потім перевертаємо мішечки. Дитина має назвати всі малюнки. В залежності від віку і мовленнєвого розвитку дитини починаємо з 3х мішечків, а далі ускладнюємо гру.

~ Контакти ~

Костенко Ірина Анатоліївна

запис на консультацію

тел.: 093-075-36-29

Адреса логопедичного кабінету:

м. Київ, вул. Прирічна 17Б